Hotel Paviljoen 't 0317-619003: goedkoop feest - Grote of kleine bruiloft met overnachten in de omgeving.
Wat wij doen:
Conferenties bij ’t Paviljoen
Zakelijke bijeenkomsten in een sfeervolle omgeving… succes verzekerd! Hotel ’t Paviljoen in Rhenen neemt een bevoorrechte positie in door de ligging op de Grebbeberg, omgeven door schitterende bossen en natuurgebieden, met als buren Ouwehands Dierenpark.
De professioneel ingerichte accommodatie, uitgerust met airco en ADSL-aansluiting, is uitermate geschikt voor vergaderingen, cursussen, seminars, bedrijfstrainingen, produktpresentaties, partijen, recepties, reünies, etc.
Na inspanning hoort ontspanning en ook daar wordt veel aandacht aan besteed in Hotel ’t Paviljoen. In de goed uitgeruste ontspanningsruimte treft u een zonnebank, een sauna, een biljart en een tafeltennistafel aan. Tennisliefhebbers kunnen o.v.v. beschikbaarheid gratis gebruik maken van de naast ons hotel gelegen tennisbanen. In de directe omgeving is een zwembad en bowling-/kegelbanen.
Vergaderarrangement
Een unieke mogelijkheid is het boeken van een vergaderarrangement met een bezoek aan Ouwehands Dierenpark. Bij overnachting beschikt u over een riante kamer die van alle gemakken is voorzien. In de ambachtelijke keuken wordt uitsluitend gewerkt met verse producten.
De bereikbaarheid is optimaal, klik hier voor een routebeschrijving naar ons hotel. Onze parkeergelegenheid omvat ruim 100 parkeerplaatsen en wordt bij zonsondergang afgesloten.Service:
Babyruimte / verschoontafel, Gratis offerte, Overnachtingen, Recreatieruimte
Toegankelijkheid:
Begane grond, Gehandicaptenparkeerplaats, Lift aanwezig, Toegankelijk voor rolstoelen
Doelgroep:
Bedrijven, Particulieren
Type zaal:
Partycentrum / feestlocatie, Vergaderlocatie, Zalencentrum
Gevestigd in:
Hotel
Diensten:
Band inhuren, Bediening, Catering / buffet, DJ inhuren, Gastheer / gastvrouw, Outdoor activiteiten, Verhuur buitenruimte, Verhuur meerdere zalen, Verhuur zaal, Zaalopstelling en aankleding verzorgen
Arrangementen:
Verschillende arrangementen mogelijk
Gelegenheid:
Bedrijfsuitje, Borrel, Brunch, Conferentie / symposium, Congres / seminar, Cursus / training / workshop, Debat / lezing, Diner, Diner dansant, Evenement, Familiedag, Feest / partij, Gala, High Tea, Huwelijk / bruiloft / trouwerij, Kinderfeest, Lunch, Ontbijt, Personeelsfeest / bedrijfsfeest, Presentatie, Receptie, Teambuilding, Themafeest, Vergadering / bijeenkomst, Verjaardag / jubileum / reünie, Voorstelling
Zaalgrootte:
Tot 150 personen
Faciliteiten:
Bar met bediening, Bar zonder bediening, Computer, Danszaal, DVD-speler, Flipover, Garderobe, Geluidsapparatuur / geluidsinstallatie, Internet, Meubilair, Officiële trouwlocatie, Piano / vleugel, Podium, Projectieapparatuur / beamer, Restaurant, Televisie, Terras, Zaalgrootte aanpasbaar
Betalingsmogelijkheden:
Contant, Pin, Mastercard, Visa